به نام خداوند بخشنده ی مهربان

خداوند را شاکریم که در آغاز این سال، حرکتی جدید را شروع کردیم و سر آغاز راهی نو برای توسعه ی نرم افزار مهم و بسیار پرکاربرد متلب  و مباحث مربوط به آن شدیم. کاربرد بسیار زیاد ، همه منظوره بودن و همچنین دست و پنجه نرم کردن دانشجویان همه رشته های فنی و مهندس انگیزه ای قوی برای گسترش این نرم افزار و این وبسایت را در ما ایجاد نمود.

اما همانطور که تجربه ی ما در وبسایت دانشجویار ثابت کرده است ، یک دست صدا ندارد… برای گسترش و اعتلای این نرم افزار و سایر علوم بسیار قوی وابسته به آن نیازمند همکاری همه متخصصین و علم آموزان این حوزه هستیم.
انتظار داریم که در این مسیر با ما همراه باشید و هر آنچه که میدانید به دیگران نیز بیاموزید، چرا که هدف ، گسترش این علم و استفاده ی کاربردی و درست از زمینه های بی شمار و بی نظیر آن می باشد.
تنها زمانی به این هدف خواهیم رسید که همگان همه چیز را بدانیم و با هم باشیم و از تجربیات یکدیگر برای کار در این محیط استفاده نماییم ، پس شما هم جزئی از گروه متلب یار شوید.

به همه عزیزان این قول را می دهیم که در کمتر از چند ماه به بزرگترین مرجع آموزشی در زمینه های هوش مصنوعی, پردازش تصویر, شبکه های عصبی, فازی , ژنتیک, و همه دروس مرتبط به دانشجویان مهندسی  تبدیل شویم البته اگر ما را از همین ابتدا یاری کنید, می توانید رزومه ما را با مشاهده وب سایت دانشجویار مشاهده کنید.

 

زمینه های همکاری جهت تهیه فیلم:

۱- مهندسی کامپیوتر(پردازش تصویر – پردازش صوت – پردازش فیلم – شبکه های عصبی – فازی- ژنتیک – داده کاوی – یادگیری ماشین و …)

۲- مهندسی برق(تمامی زمینه ها)

۳- مهندسی مکانیک( تمامی زمینه ها)

۴- مهندسی شیمی

۵- ریاضیات کاربردی

۶- تمامی زمینه های مرتبط با رشته های مهندسی و هوش مصنوعی

 

نکته ۱ :

ارائه ی خدمات به صورت رایگان تنها به اعضای فعال وبسایت عرضه خواهد شد و کسانی که همکاری نداشته باشند باید برای دریافت خدمات وجهی را پرداخت نمایند که این وجه بین همه ی اعضای متلب یار تقسیم خواهد شد ، گرچه هدف اصلی اعتلای این علم می باشد اما بهای هر چیز را باید پرداخت.

 

نکته ۲ :

همکاری با متلب یار می تواند به صورت انتشار فیلم آموزشی اختصاصی ، کتاب های آموزشی اختصاصی با با اجازه ی مولف ، نمونه کد و پروژه های مفید ، معرفی محیط های توسعه و آموزش آنها در وبسایت ، معرفی ابزار های مفید و انتشار آن ها در وبسایت و … باشد.

 

نکته ی ۳ :

محصلین و فارغ‌التحصیلان همه‌ی رشته‌های فنی‌و‌مهندسی مرتبط می‌توانند در گروه متلب یار عضو و همکار باشند.

جهت اعلام حضور در تیم و همکاری با گروه می توانید از چت وبسایت با مدیران  پاسبان و علیپور صحبت کنید.

یا با آدرس های sadegh.info@gmail.com , siavash_alipur@yahoo.com زمینه ی همکاری و حضور خود را اعلام نمایید.

 

موفق ، پیروز و سربلند باشید.